.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بيكاري در نوشهر 15درصد است

سيدهاشم فاطمي عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردمي از تمام اقشار جامعه در راهپيمايي روز 22 بهمن امسال و ضمن تقدير از آن افزود: اين حضور بيانگر تاييد اهداف نظام، منويات رهبري، سياست‌هاي دولت است و انگيزه‌اي براي خدمتگزاران به مردم ايران اسلامي به شمار مي‌رود.
وي اظهار داشت: آرمان‌هاي امام راحل و انقلاب ما محدود به مرز جغرافيايي كشور نيست و امروز انقلاب ما فراگير و جهاني شده است و ما معتقديم اين انقلاب زمينه‌ساز انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج) است.
فاطمي همچنين با اشاره به عدم امكان قياس خدماتي كه قبل از انقلاب و بعد از آن شده است، ادامه داد: در طول 32 سال انقلاب اسلامي خدمات شايان توجهي در تمام ابعاد صورت گرفته و پيشرفت‌هاي بسياري در ابعاد سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي داشته‌ايم كه به هيچ عنوان قابل مقايسه با گذشته نيست.
وي در همين راستا به شهرستان نوشهر اشاره كرد و بيان داشت: اعتبارات تملك و دارايي شهرستان كه موجب توسعه در اين بخش مي‌شود از رقمي چند ميليوني به چند 10 ميلياردي رسيده است كه اين رقم نشان‌دهنده توسعه و حركت عمراني شهرستان است.
فرماندار نوشهر همچنين به مصوبات چند دوره سفر رياست‌جمهوري به شهرستان و همچنين سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب اشاره و تصريح كرد: در سفر اول بيش از 3.5 ميليارد تومان، در سفر دوم بيش از 55 ميليارد تومان و از سفر سوم تنها مختص شهرستان حدود 43 ميليارد تومان به شهرستان در كنار تسهيلات بسياري كه اهدا شده، تخصيص يافته است و همچنين در سفر رهبر معظم انقلاب نيز بالغ بر 32 ميليارد تومان اعتبار در بخش‌هاي مختلف در نظر گرفته شده است.
فاطمي در بخش ديگري از سخنان خود به نرخ نگران‌كننده 15 درصدي بيكاري در اين شهرستان اشاره داشت و خاطرنشان كرد: اين نرخ در بخش روستايي 5/17 و در شهر 11 درصد است.
وي نبود زيرساخت‌هاي اشتغالزايي همچون عدم توسعه صنايع به دليل مشكلات زيست‌محيطي و قرار گرفتن نوشهر در منطقه حفاظت شده البرز مركزي را از مهمترين موانع اشتغالزايي در شهرستان عنوان كرد.
فرماندار نوشهر همچنين به اجراي طرح ملي لينك راديويي كشور در حوزه اين شهرستان، خريد ساختمان تعزيرات حكومتي، تجهيز فرودگاه نوشهر به سامانه خودكار سنجش پارامترهاي موثر هواشناسي فرودگاهي، احداث راه دسترسي بندر به كمربندي از بخش شرقي باغ گياه‌شناسي، احداث بندر خشك در كمربندي نوشهر، پيش‌بيني رديف اعتباري خاص در لايحه بودجه سال 90 براي توسعه و تكميل فرودگاه نوشهر، ايجاد اردوگاه فرهنگي و تربيتي معلولان بهزيستي، واگذاري زمين در منطقه علي‌آباد عسگرخان براي احداث شهرك صنعتي، احداث شهرك گلخانه‌اي و ناحيه صنعتي در منطقه خسران بخش محروم كجور و احداث دانشگاه گردشگري در نوشهر به عنوان مهم‌ترين مصوبات دور سوم سفر رئيس جمهور به مازندران در نوشهر اشاره كرد.فارس/90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.